Forum dla tych którzy lubią ciężarówki
dlaczego nikt nie pisze brakuje userów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum dla tych którzy lubią ciężarówki Strona Główna
->
Renault
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy forum
----------------
Regulamin
Powitalnia
Ostżerzenia
Pomoc
Zażalenia
Czat
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY
Archiwum
Przypomnienie
!!TRUCKI!!
----------------
Volvo
Man
Scania
Mercedes
Renault
Daf
Iveco
Inne ciężarówki i pozostałe pojazdy
Samochody dostawcze
Gabaryty
American Trucks
Archiwum
Inne
----------------
Gadu-Gadu
Osobówki
zloty,spotkania Trakerskie
Nasz Club!!!
filmiki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wojtek
Wysłany: Sob 10:39, 04 Lis 2006
Temat postu: MAGNUM
Silnik
Silnik DXi12, rzędowy 6-cylindrowy,
o mocy 440 KM i momencie obrotowym 2040 NM,
oraz 480 KM – 2240 Nm
Skrzynia biegów
16-biegowa skrzynia biegów ZF
*
Układ pneumatycznego wspomagania zmiany biegów Servoshift – dwukrotne zmniejszenie siły potrzebnej do zmiany biegu. Driving Monitoring System, w który są wyposażone skrzynie biegów 16 S 181 i 16 S 221 określa i proponuje najbardziej odpowiedni bieg.
OPTIDRIVER II (w opcji)
Skrzynia posiadająca 12 biegów do jazdy do przodu i 4 wsteczne, sterowana elektronicznie i całkowicie zautomatyzowana, zapewniająca możliwość przejścia na ręczny tryb zmiany biegów.
Układ hamulcowy
Wszystkie koła są wyposażone w hamulce tarczowe sterowane elektronicznie (EBS)
* Zapewnia zachowanie kontroli nad pojazdem na mokrej nawierzchni
* Ostrzega w przypadku usterki hamulców
* Stale oblicza temperaturę hamulców
* Steruje włączeniem mechanizmu różnicowego
* Sygnalizuje nieprawidłowości w hamowaniu przyczepy
* Sprawdza blokadę sprzęgu siodłowego
* Ułatwia ruszanie pod górę. ESP pomaga wyeliminować problemy z niestabilnością lub wywróceniem się ciągnika lub naczepy
Zawieszenie
Pneumatyczne zawieszenie tylne z dwoma poduszkami, sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie.
W opcji:
Integrale – zawieszenie pneumatyczne z przodu i z tyłu sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie, w podwoziach do przewozów wielkogabarytowych
Mosty
* P 13170 z pojedynczą redukcją.
* P 1395 z podwójną redukcją
Kabina
Kabina o stalowej konstrukcji zabezpieczonej przed korozją w drodze kataforezy.
Oferowane są dwa typy: Duo i Solo. W opcji dostępna jest kabina Classic.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin